♥ Tröttis!

Godmorgon kära läsare. Ja, klockan är 20.18 men det är god morgon för mig haha. Jag har lyckats med att sova bort verkligen HELA dagen idag och det känns inte lika kul nu när man börjar piggna till faktiskt.
Jag somnade visserligen klockan 7 imorse, sen har min mobil ringt var femte minut hela dagen, men inte har jag vaknat för det nejnej.

Så ja, det finns inte så mycket att berätta om dagen mer än att jag och min bebis har legat i sängen hela dagen och sovit. Skönt var det.

OCH, jag vill lova att jag blev glad när jag väl vaknade ikväll. Intervjuaren från STS har ringt mig idag, dock så svarade jag ju inte men det betyder helt enkelt att det går undan och framåt. Så jag hoppas på att hon ringer igen på måndag så jag kan ta min intervju och bli klar med den då.

För tillfället är England det enda som finns i mina tankar. Alla förberedelser, allt som måste fixas, intervjuen osv.
Jag funderar också på vilka jag kommer sakna i perstorp, i sverige. Det är inte många men det finns några stycken. Jag funderar på om man ska ha en avskedsfest när jag åker så jag får säga hejdå till alla eller om man bara ska dra? Jag känner att det är ganska troligt att jag kommer gråta sönder när jag lämnar mina nära och kära iallafall.

Och jag har ett önskemål, mina bästa finaste pärlor (ni vet vilka ni är), ni SKA följa med mig till flygplatsen när jag åker. Jag kommer sakna sönder. ♥

Kommentarer
Postat av: GabriellaaYasmiinee

Baby!! Jag kommer gråta i en oändlighet när du ska åka :'(( Jag vill inte vara utan dig hjärtat, du är min ängel. Kommer definitivt att hälsa på dig i England vill lova! Så slipper mig gör du icke! Jag älskar dig snutt <33

2010-05-10 @ 14:07:00
URL: http://gabriellaayasmiinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback