♥ 20 dagar.

20 dagar kvar till london. Jag har nu kommit in i det stadiet där jag ser framför mig hur jag kommer av planet på heathrow, kommer in i london, ser alla människor, trängs, andas dålig luft och älskar varje sekund. Jag har nyss kommit på att när jag kommer till london denna gången är det inte bara på semester, eller tillfälligt. Det finns en tanke bakom, jag måste lägga ner energi på att söka jobb, boende, ett liv. Jag måste kämpa för att komma någonvart, och det ska jag jäklar i det göra. Ni ska få se.

Jag är fortfarande nervös as hell, men det känns lite bättre för varje dag som går. Det är nära nu. :)
En sak jag bara inte gillar, är att tv har börjat visa massa filmer med flygkrascher, haha! herregud, jag blir ju knäpp av detta. :p


Ajaaa, nog tjatat om london. Idag har jag sovit alldeles för länge och snart ska jag köra till Micke & Maria. Ska barnvakta Hugo imorgon. Mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback