♥ 22 dagar!

Hallåe folket.
Idag har varit en väldigt icke-givande dag, egentligen.
Jag & Sandra körde till helsingborg för att gå in på telenor, där var vi i mindre än 1 minut. Skulle få svar på vilket internet som var det bästa att ha i london, tydligen ska jag inte fixa någonting alls från Sverige. Det skulle jag köpa i london. Så, då vet jag det.

Nu sitter jag här med Sandrish och gör inte ett skit. Klockan är snart 1 och vi ska upp om några timmar.
Efter välaturen körde vi till min bror för att dricka en kopp kaffe, det blev middag och kaffe. Ehhe.
Anywaaays, imorgon ska jag packa, packa och packa.
Kulkul!

Poss på dä!


ps. 22 dagar kvar till london. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback