♥ England, England & England.

Godkväll folk.
Det har varit en intressant helg med många intressanta erbjudanden, haha.
Jag är inte den som är den så ja, det var mycket trevligt.
Nu är klockan 00.13 och jag sitter här och dricker vin, läser londonbloggar och lyssnar på Jeremih.
Kan det bli bättre? Mja, knappt.
Jag läser allt jag kan hitta om England just nu, även om det mesta är redan läst förrut. Jag kan sitta i flera timmar och läsa om vuxna människor som åkt till England, gift sig, skapat en familj där och jag blir så fruktansvärt avundsjuk. Jag vill också!

Visserligen kommer jag ju förhoppningsvis till England i augusti om jag får en match, visserligen som Au Pair men äh. Bättre än inget och allting har ju sin tid. När Au Pair tiden går ut letar jag efter ett eget place i london, sen får vi hoppas allt går som jag vill.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att STS intervjuaren ringer mig senare idag, nog för att jag är dönervös och kommer få hjärnsläpp men så skönt när det är över och man kan få lite klara besked på saker och ting.
Aja, nu ska jag avsluta mitt vin sen gå och sova.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback