♥ 23 dagar.

Dagarna går fort, tänk att det redan är en hel vecka sen jag bokade biljetten. Galet!
& för varje dag som går blir jag bara mer och mer nervös, förväntansfull och fruktansvärt rastlös.
Vissa stunder vill jag att tiden ska gå fort för Jag vill åka nu, på en gång!
Andra stunder vill jag att tiden ska gå riktigt långsamt, för jag hänger inte riktigt med på vad jag har gett mig in på. Hur som helst så kommer detta bli amazing, 23 dagar kvar nu. Åhhh!

(måste slänga in ett citat som inte alls har med london eller texten att göra. Mest för att det var så jäkla bra:
"En synonym är ett ord man använder när man inte kan stava till det ordet man kom att tänka på först")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback