♥ To do.

Inatt hade vi vår gruppkonversation på msn angående london, detta känns så jävla bra! Vi kommer bli ett helskönt gäng på 5 personer, alt. 6 personer som ska dela hostel i 7 dagar och hjälpas åt att få en start i london.
Det var meningen att allt skulle bli bokat inatt men eftersom min dator inte ville funka så blev det inte så för min del, så nu ska jag köra hem till pappa och fixa allt.

Ska bara göra en liten sammanställning på allt som ska fixas:

- Boka flyg, har hittat ett från kastrup 07.50 som är framme på Heathrow 09.00 och som kostar lite över 700 kronor. (även kolla tåg till kastrup) (travellink.se,)
- Boka hostel, 6 bed mixed dorm, 1 guest. (Hostelworld.com)
- Ringa banken och fixa så mitt kort funkar i london
- Köpa en bärbar dator
- Hämta linser för ett år
- Skriva CV

Sen är där en del mer att fixa hemma i sverige, innan flytten.

- Säga upp alla mina abonemnang
- Tömma lägenheten
- Flyttstädning
- Besiktning

Så, det var bara en liten checklist för mig själv. Det känns som jag har mycket att göra.
Imorgon åker jag till Skara, kommer hem på onsdag igen! Puss hajeee!

Kommentarer
Postat av: Diana

du vet om att du har 3 månaders uppsägningstid på abonnemang iaf inom telenor

2010-08-02 @ 20:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback