♥ 15 dagar

Det var 29 dagar kvar till london dagen jag bokade min flygbiljett. Nu är det bara 15 dagar kvar. Tiden går galet fort, jag hinner inte riktigt med. Jag håller nu på att packa ihop hela mitt liv i flyttlådor, har packat 5 stycken ikväll och fler ska det bli! Det är riktigt tråkigt, jobbigt och sorgligt att packa ner allt i lägenheten, men samtidigt är det fruktansvärt skönt. Först nu har det börjat gå in i mitt huvud att jag verkligen är påväg mot london! Jag ska om 15 dagar göra resan jag velat göra i så många år. Det är detta jag har väntat på.

Varje år på min födelsedag har jag tänkt att nu är det bara x antal år kvar tills jag blir vuxen nog att åka själv till london. Varje gång vi fått sommarlov från skolan har jag tänkt att nu är det bara x antal år kvar tills skiten är över.

Och nu är det verkligen dags. Jag är redo att bege mig!

Ja, som ni märker sitter jag här och flummar ut igen. Sitter och tittar ut på blixtarna och regnet. Det har åskat i 3 dagar nu, och det är ganska rejält. Det blixtrar sjukt mycket, hela himlen lyser upp en gång i minuten ungefär. Ganska mysigt, lite läskigt att vara själv. Men jag klarar mig. Det vet ni nu va? Jag klarar mig.

Jag är Andréa Reüter, bäst på allt och lite till, och jag klarar mig. No matter what.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback