♥ Ny blogg!

Okej mina vänner, jag har beslutat mig för att svika kära blogg.se en gång för alla.
Nu när det är 15 dagar kvar till london kände jag för att göra en nystart även med bloggen. Jag vill ha en ny, snyggare, seriösare blogg än den här.
Blogg.se känns lite tråkig och jag har aldrig riktigt lyckats med att få designen jag velat ha.

Det känns lite som att vara otrogen när jag sviker blogg.se men jag har hittat något bättre, så mycket bättre.

Så nu tycker jag att ni alla ska klicka er in på den nya bloggen: www.itsallaboutlondon.wordpress.com !



Det bästa är att om ni inte orkar lägga till den som favoriter, eller kommer glömma adressen har jag fixat så ni kan prenumerera på bloggen genom att skriva in er mailadress och få ett mail varje gång bloggen uppdateras. Bra va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback