♥ London baby, again.

Okej, nu ska jag försöka strukturera upp lite här på bloggen.
Jag ska försöka skriva en lite mer seriös blogg än förrut, och typ reda ut hur jag ska gå till väga med londonresan, och vad som ska göras and so on. Egentligen mest för min egen skull men jag vet att många är intresserade och frågar en hel del, så är ni nyfikna får ni minsann börja läsa min blogg!


Det hela kommer börja med att jag ska ta flyget från Kastrup i köpenhamn:


Vilken tid vet jag inte ännu, men helst runt 10-11 på förmiddagen.

Flyget kommer sen landa på Heathrow, som ligger en bit från london city.

som för övrigt är en av världens största flygplatser, och jag kommer gå så j*vla vilse.
(jag minns sist jag var där, dear god. Det är skadat svårt att hitta ut)

När man väl kommit till Heathrow blir det tuben till Gloucester Road, piccadilly..


Sen mina vänner, är det bara att leta efter Astor Kensington, vårt hostel där jag och ungefär 5 andra svenskar kommer bo. Det ser riktigt mysigt ut, och jag hoppas att vi kommer bli ett skönt gäng som trivs tillsammans.
Det är så jäkla kul att man kan hitta så mycket människor som har samma mål och drömmar som en själv, och att man hjälps åt att göra det till verklighet. Dom flesta kontakter har jag hittat genom www.londonsvenskar.se och www.backpacking.se .

Lite bilder på Astor Kensington:











Hur mysigt som helst som ni ser, och gratis frukost. Kan det bli bättre?
Vi kommer vara ett gäng på 5-6 personer så vi ska dela en sovsal för att bo tillsammans, och billigare.

Så sen blir det bara till att söka jobb och boende och hålla tummarna för att det ska gå bra.
Jag är så fruktansvärt taggad på detta! Det känns fortfarande som att jag drömmer och att det inte kommer bli av men denna veckan ska jag minsann ta tag i allt och boka flygbiljett & hostelet.
Om allt går som planerat lyfter jag från Sverige den 1 september.!!!

Som sällskap på flygresan och från Heathrow till hostelet kommer jag ha med mig Love från malmö.
En kille som också ska vara med oss på vårt äventyr.


Detta kommer bli så jäkla awesome, oh my gosh!





Kommentarer
Postat av: tyraelvira.blogg.se

fan vad spännande ! :D

2010-08-01 @ 21:05:21
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det kommer bli bäst!!! :D

2010-08-01 @ 22:11:05
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback