♥ Godmorgon!

Godmorgon, vilken underbar morgon! Eller snarare förmiddag för dom som varit uppe hela morgonen och slitit.
Jag blev nyss väckt av att Pia från jobbet ringde mig, jag blev förstås skitglad och tänkte att jag skulle få jobb! Men nejnej, hon skulle bara berätta att hon satt in mig på utbildning på fredag och höra lite om hur det gick med delegationen och sådär. Men men, alltid något!

Idag är det varmt och solen lyser fast det blåser ganska rejält. Jag tror det lär bli ganska kallt senare idag, vi får väl se. På schemat idag står iallafall att städa undan i lägenheten, dammsugning och tvätta golven. Sen bege mig till Micke&Maria för att fylla i alla papper till sts, beställa polisregisterutdrag och boka hälsoundersökning samt skriva mitt personliga brev. Oh herregud vad mycket jag har att göra egentligen... för min egen skull skriver jag upp lite punkter här som jag ska checka av; 


Application - Fyll i och maila till sts

Personligt brev - Skriv ett personligt brev (engelska) på 1-2 sidor till värdfamiljen

2st Childcare Reference Form - Be referens fylla i och signera

1st Personal Reference Form - Be referens fylla i och signera.

Medical History - Boka läkartid och be läkaren fylla i och signera samt stämpla.

Kopia på körkort  - Skicka en kopia på körkortet.

Kopia på senaste pass

Polisregisterutdrag -  fyll i och skicka till Rikspolisstyrelsen i Kiruna

Foton - Minst 4 foton på mig tillsammans med barn.

Profilbild - Ett nytaget foto i passfotostorlek som man sätter fast på framsidan i det personliga brevet.

Så, detta är vad jag ska pyssla med idag.
Sen middag och melodifestival hos bror min ikväll!



& Imorgon åker jag och mina pärlor emma & cilla förhoppningsvis till tyskland! ;)

ha en fin dag, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback