✫Dear England, I love you.

Godkväll, klockan börjar närma sig 19 och jag är helt slut i både kroppen och huvudet.
Det känns som jag åkt på någonting konstigt och att jag börjar bli sjuk, typiskt min vanliga otur.
Idag har jag faktiskt varit i skolan (!) igen! Jag ska börja skärpa mig nu, det är inte många dagar kvar till studenten nu så jag måste orka dessa sista 44 dagar som är kvar.

Tänk, 44 dagar till i skolan sen är det slut, över, kapish, kanske för evigt.
Helt otroligt.
& detta betyder även att det inte är många dagar, månader, veckor kvar tills jag åker till England heller.!!
Jag ska betala in min intervjukostnad snart sen bara vänta på att kallas till intervjun, sen blir det massa roliga möten och fixa min ansökan som kommer visas för Au Pair familjer i England. Jag håller tummarna för att komma till en bra, snäll familj och helst får där finnas 2-3 barn men skulle det vara fler så gör det ingenting. Det är ju England herreguuuuud! Känner ni peppen? Jag gör.!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och ta en cigg - någonting jag måste sluta med när jag åker. Oh dear, men det ska nog gå bra det med. Kihi. Allt för England :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback