♥ 29 dagar!

Okej mina vänner, då var det klappat & klart!!!
Flyg & Hostel är bokat!

Den 31 augusti 07:50 åker jag från Köpenhamn och är framme i london 09:00!
Hostel är bokat från 31 augusti till 7 september och arrival time där är 12.00.


Jag & David (en kille som är med i "gänget") anländer samma tid till heathrow så där ska vi mötas, och sen möta upp Rebecca och Mia. Anton, också en som är med i gänget kommer att anlända lite senare så honom möter vi upp i london!

Detta kommer bli så jäkla perfekt. Ah shiet, det finns inga ord som beskriver hur sjukt glad, förväntansfull och lycklig jag är för tillfället. Detta har varit min största dröm sen jag var 11 år gammal och nu slår den in.
Det känns också så otroligt skönt att jag har så mycket stöd i Sverige, både av vänner och familj.
Ett stort tack till alla er som tror på mig och finns här för mig även om jag lämnar er (haha), jag älskar er. Ni är underbara. ♥

Alltså, nedräkning på bloggen nu då ;)

29 dagar kvar idag!!



ps. svar till Diana: jag vet, men jag har ett abonemang som täcker i london också så att jag inte sagt upp det tidigare är medvetet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej. Ville bara påpeka för där finns vissa i världen som tror man kan säga upp på dagens datum men det kan man om man betalat alla dom månader man har :p

2010-08-03 @ 10:01:32
Postat av: marie

GRYMT andrea! Du kommer ha det riktigt awesome där :D

2010-08-03 @ 20:13:38
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback