♥ Försäkringsmög.!

Det är fortfarande 23 dagar kvar, i ungefär 2 timmar och 40 minuter, sen är det 22. Jag har blivit besatt av den här räkna ner grejen, måste sluta med det. Det enda jag tänker på, pratar om, drömmer om är london. På både gott och ont. Jag drömmer underbara drömmar om hur jäkla bra detta kommer bli, och jag drömmer mardrömmar om flygolyckor, att jag blir hemlös och utan jobb and so on. Not so fun. Jag drömmer också att jag kommer till london och inser att jag glömt resväskan i sverige, blir rånad så jag inte har några pengar, går vilse osv. Alltså, massa sjuka grejer men allt handlar om london. Jag tror jag börjar få resfeber, haha.

Iallafall, för tillfället håller jag på och fixar och trixar med massa tråkiga men nödvändiga grejer. Typ läser på om olika försäkringar, skatt&eu-regler inför london. Jag känner att jag inte är riktigt insatt i detta ännu, men om någon som läser råkar veta hur det går till när man jobbar i london, var man betalar skatt och om man gör det, eller vilka försäkringar som är nödvändiga så kan ni väl slänga iväg en kommentar eller nåt. Sjukt svårt det här.

Och sen, sist men inte minst, måste jag säga ett STORT grattis till min underbara vän Linda som äntligen fått sin lilla bebis. Välkommen till världen lilla Isak, jag kan inte vänta tills jag får se dig och gullegulla med dig. Ihiii, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback