♥ 27 dagar!!!

Halloj mina vänner.
Inatt kom jag tillbaks till skåneland efter en trevlig minisemester i skara. Bilder orkar jag inte ladda upp här. Haha :) Anyways, nu börjar london närma sig med stora steg. Dagarna kommer gå otroligt fort och det känns som att det inte dröjer länge tills jag sitter på flygplatsen och dör lite grann.

Jag har så frokti mycket att göra, så frokti mycket att komma ihåg. Ni minns min gamla to do list? Jag har checkat av lite där, så nu ska jag göra en ny lista. Känns som det kommer bli mycket listor här på bloggen nu, men jag måste. För min egen skull. Haha. Påminn mig gärna om ni ser nåt jag glömt! Okey, here we go:

- Ringa försäkringsbolaget
- Fixa mitt körkort.... åheeeeee ;s
- Köpa resväska
- Kolla internet
- Köpa adapter till min laddare
- Checka bagage
- Säga upp hyresgästföreningen
- Ringa banken
- Hämta flyttlådor
- Packa, lägenheten måste vara tom senast den 20e.
- Rensa ut min garderob
- Skriva packningslista, haha..
- Hämta ut mina linser
- Köpa dator

Ja, det finns massor mer som jag har glömt.
Åh herre.
16 dagar på mig.

Kommentarer
Postat av: Ma'

2010-08-06 @ 21:55:29
Postat av: Maria

Du, tänk på att linserna kanske inte finns hemma så dom måste kanske beställas så gör det så fort som möjligt, lite jobbigt annars ;) kram

2010-08-06 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback